Don't think of tomorrow.

Då är valen till kvartsfinalerna klara.
Trots att Timrå slutade på 8e plats så ville inget lag möta timrå, så det blev Hv71 som fick ta slumpen.
Jag är nöjd, dels för att laget lär ha fått sig en rejäl dos av självförtroende efter valet, och dels för att HV är livrädda eftersom Timrå trots allt höll på att slå ut dom i semin förra säsongen. Dags för revansch, looking forward to it.

Jag stannar nog här så att jag iallafall får gå på den första kvartsfinalen, jag tycks aldrig komma hem till Östersund. Men när jag tänker efter så har jag fan ingenting där att göra heller.

Imorgon så kommer Maria och co hit till denna vackra stad.
Efter att jag varit på daddies jobb så styr nog mina vägar till dem och till lite mer shopping.

NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0