Bless the day.

Jag har just insett att detta var den sista lovdagen. Deprimerande.
Det känns som att jag inte har hunnit med något, hurfan ska man hinna vila upp sig på en enda vecka?
Jag känner på mig att jag kommer gå tillbaka till skolan med samma negativa inställning som jag hade innan lovet, och det är allt annat än bra.
Sen så har vi den där satans praktiken som jag hatar mer än allt annat.
Jag har ingen praktikplats, vägrar vara i Östersund och kommer trotsa järnet om det går fel den här gången också.
Älska denna attityd, den kommer man långt med? NAAT!

Bäst för mig att ta vara på dom 2 sista dagarna, om vi bara kunde få lite fint väder iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0