And you are welcome.

Jag måste säga att jag är lite förvirrad på grund utav tidsomställningen.
Att klockan är sju redan är helt sjukt, då det ute ser ut som tre?

Nåja, klockan är ju iallafall sju, varesig jag vill det eller inte.
Jag är hungrig som ett as och väntar på mat efter en lång dag då jag glömde besticken hemma, vilket innebar att jag fick äta med händerna, som vilken fyraåring som helst.

Till det viktiga!
Praktiken var över förväntan, alla är så trevliga och hjälpsamma.
De är dessutom sjukt grym på allt de gör, jag har mycket att lära av dessa frisörer och försöker ta in allting i huvudet, trots att jag aldrig har varit speciellt bra på det.

Tack för mig, nu känner jag matlukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0