He's not that fine, but I'm burning inside.

Jag fortsätter slita på kronofogdens kontor.

Middagen spenderades med Matilda Kå, 
det bidde kebab som vanligt. Traditioner ska man aldrig bryta.
Hon far till P&L imorgon, jag känner mig måttligt avundsjuk,
men eftersom jag varken har pengar eller tid så är det väl kanske
lika bra att jag spenderar helgen i Hammarstrand istället.
Det är varken långt bort eller speciellt dyrt faktiskt.

Idag fick jag mitt första lönebesked, på två veckor har jag jobbat in
1500 till skatt, kan något kännas surare än vad just det gör,
tänk vad mycket roligt man kunde gjort för dom pengarna istället.
Nu är det bara till att hoppas att jag får lönen in på kontot innan
helgen, annars är jag lika rökt som en äcklig lax.

Trött tjej går till sängs.


Kommentarer
Postat av: matildakå

du är alltid avundsjuk på mig.

2009-06-23 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0