You used to call me, just to say I love you baby.

Hör och häpna gott folk!
Jag har blivit förkyld, inte SJUK utan bara förkyld.
Jag är rätt nöjd faktiskt. Förutom att det hindrade mig från att sova inatt.
Min kropp kan inte hantera grejen att andas med munnen under natten,
och är jag då täppt i näsan är det kört. Totalt jävla kööört.

Men jag har jobbat och stått i hela dagen, inga pengar ska slösas bort
på någon liten förkylning, det får ni inte tro om mig. Jag sparar ju
pengar till yran ju, party all week long i SOLSKEN, hör ni det?

Jag behöver sällskap så planen är att åka ut till Lit,
om jag har tuuuur så får jag låna bilen. Körkort är
det bästa som finns, I can assure you.



Här bjuder jag på en zoet bild på mig och Tessan,
hon var livrädd när jag lånade hennes glasses, jag förstår henne
.

Kommentarer
Postat av: camillash

Fan, om du åker till Lit får du ju passa på å hälsa på mig också:D Puss!

2009-07-13 @ 23:19:51
URL: http://camcam.blogg.se/
Postat av: Linn

Oh de där bilderna har jag inte sett än :O

2009-07-21 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0