You take the breath right out of me.

Jag är leeeeeedig!!
Iallafall i 2 dagar till, men det är ju bättre än ingenting.
Det tråkigaste är väl att det är sommarens sämsta väder ute, just därför.
Men jag har haft damgiano här sen i torsdags och planerar att ha han några dagar till, så vi spenderar dagarna med att sova och gå på jakt efter saker. Idag har vi varit på jakt efter en ny fin tv till mig, stooor ska den vara! Jag kan dock ytterst lite om tvapparater så jag gissar på att i slutändan går jag efter vilken färg den är, eller kanske t.o.m vilket märke.
Det löööööser sig.

I helgen har vi varit i Önsjön och badat, really liking - höhö.
23 grader i vattnet och man blir som ett barn igen, står på händer, tävlar om vem som kan vara längst tid under vattnet - you name it.
På torsdag ska vi till Storsjöbadet, där finns det ju ännu mera rolig underhållning. Who can hold me back?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0