The impossible, made possible.

Jag löd Damgianos råd och sjukanmälde mig imorse,
jag gillar inte att andra ska få rätt men jag tror minsann
att det var det enda rätta, om jag ska friskna till.

Igår tittade jag på Seven Pounds, och vad jag har att säga är...
WATCH IT SUCKERZ!  Galet bra. Foer fan.

Annars så är jag fooortfarande mitt uppe i mitt Tv-köp,
det går inte så bra som jag vill, jag har beslutsångest och
kan inte ett dreeeet.

Seeen så har jag en yranbiljett som var tillägnad min
syster, men hon har lämnat mig i knipa och vill tydligen
inte ha den längre, så jag hoppas att det finns någon där
ute som vill köpa en yranbiljett till torsdag. puzs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0