I never saw it coming.

Östersund är full av liv, staden lever. Hör och häpna.

Jag lever dock knappt, kravlade mig upp ur sängen från
en varm och go damgiano vid 05.30 (!!!!) imorse.
Sedan dess har jag gått som i dvala,
stoppade nyss in termometern i kakhålet och hittade orsaken,
38,4 graders feberhelvete.
Eftersom jag inte har några som helst planer på att vara sjuk under yran
så har jag kurerat mig under täcket med tjocksockar och myskläder.
Förbereder mig på att titta på film, men orkar inte lägga mig tillrätta.
Funderar istället på att beställa en TV.
Det blir en 42tums, mitt rum kommer att bli pimpat like hell.
Det jobbiga blir att jag måste installera och slita helt själv,
så jag funderar på att ta hit en teknisk man.
Eller nina, hon ska väl duga till något hon med.

Idag fick jag ett kinderägg.
Det gjorde mig snäppet gladare, hur kan något vara så gott?
Kul att veta det huh? Jag vet att ni gillar mina suckeruppdateringar.


I Fredags fick jag höra att jag såg ut som Amanda Jenssen,
Jag skrattar faran rätt i ansiktet MOAHAHAH.

Kommentarer
Postat av: trace

amanda jenssen? vilken förolämpning, du ser inte ut som henne!! ^^

2009-07-28 @ 13:56:06
URL: http://dramaticplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0