I miss you, you know.

Igår mina vänner, köpte jag The sims 3.
Ikväll mina vänner, har jag ägnat mitt liv åt spelet.
Lyssna på nörden bara, det är här jag kommer sitta
på fredagskvällarna då ni är ute och festar.

Skämt åsido..
Men stört bra tidsfördriv när man är okry.
Mina simmar blev tillsammans på under en timme, världsrekord?

Jobbet har gått uselt idag då mitt inloggningskort helt plötsligt
slutade fungera, och utan det är det faktiskt omöjligt att jobba.
Jag ber till Obama att jag har fått ett nytt tills imorgon,
annars kommer den här veckan ta år att slutföra.

Tillbaka till spelet...


Kommentarer
Postat av: M.

Klart du gör ^^, lever du? När ses vi igen? Damn.

2009-07-15 @ 20:18:22
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0