I had a dream.

Mina ögon blöder.
Samtidigt som jag inte riktigt förstår hur jag kan vara så trött,
är det vädret? är det humöret? är det hungern?
Jag oooorkar inte gå ner till köket för att äta,
jag orkar inte anstränga mig för att hitta på något,
jag orkar verkligen inte duscha, fastän det är välbehövligt.

Idag har det varit Saltkråkan på tv, till min förtjusning.
Jag vill vara fem år igen, bänkad framför tvn med tom&jerry kex.
Springa upp till 8 på morgonen för att se sommarlovsmorgon,
sitta på bilmattan i flera timmar med min röda favoritbil och leka
mamma-pappa-barn i buskarna. Eller varför inte hopprep?

Nah, allt det har nu blivit utbytt mot datorn, skola och bullshit.
Men det är bra konkurrenter.

Kommentarer
Postat av: camillash

Jag önskar faktiskt också verkligen att man kunde få återvända till allt detdär härliga:( suck

2009-07-12 @ 20:03:13
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0