I guess it's really over.

Jag har spenderat kvällen svettandes i en fullsatt biosalong.
Det låter nice huh? Men vad gör man inte för att se Harry Potter.
Höhö.
Nja, kanske inte riktigt är en så stor nörd av trollkarlen som jag
vill vara, men filmen var bra, såsom alla de filmerna är.

Min förkylning går inte över, och inte hjälper det att vi bara haft
kallvatten i duschen ett par veckor nu. Det är inget skämt att jag
drar mig för att duscha och har gått ner till 2 duschar i veckan.
Maximum..


Kommentarer
Postat av: Josefin Grafford

kul att den var bra ;) tycker dock att fjärde och femte filmen var ganska dåliga "/

2009-07-20 @ 19:44:11
URL: http://josefingrafford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0