I can see it now, you are leaving today.

Jag är så pigg, så det finns inte en tanke på att sova än på ett tag.

Nu är det inte länge kvar till yran, den invigs på bästa sätt.
Takida klockan 22.00.
I flera, flera år har jag troget följt dom och sett över 15 spelningar.
Även fast jag måste erkänna att de har försämrats sedan skivkontraktet
så längtar jag som en tok för att stå där i folkmassan framför scenen igen.
Dock så blir det varken med Nina eller Syster som det brukar vara,
men great sällskap får jag garanterat.
Fint väder ska det bli också, men fredagen ska vi inte prata om då det
ska regna hela jävla dagen/natten. Ingen överraskning dock.


På bygget, april 2008. Close up om något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0