Give me something I wanna see.

Idag fick jag mitt lönebesked!
Jag som tyckte jag nyss fick mitt förra.
Skatteasen har dragit 4000 i skatt, gud i helvete om jag inte får
tillbaka pengar nästa år, då ska jag gå lös med dolkar och sugrör minsann.
Meen till saken, så har jag härmed tjänat mer pengar på
1,5 månad än vad jag har gjort i hela mitt liv.
Jag är så nöööööjd, och ska banne mig supa upp 20 000 direkt imorgon,
laget runt! Hur låter det mina vänner?

Imorgon är nämligen dagen jag ska inviga krogstråket helt lagligt,
det finns endast nackdelar med att fylla år på hösten ska jag säga er.
(Förövrigt är det just idag 2 månader kvar till 19 tråkiga år, börja planera
födelsedagspresenter, jag accepterar inte vad som helst.
)
Mitt i detta inläggs oreda vill jag egentligen bara säga,
vi hörs/ses imorgon. Om ni har tur.


Ja snart är det vinter, här kommer en pingvin. Therese's pingvin.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, luv.

2009-07-24 @ 00:58:30
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0