You're the reason why I'm thinking.

Jag försöker hålla morgondagen på ett så långt avstånd som möjligt. Skolan är det sista ställe jag vill till just nu. Om ni undrar vad som har hänt så har jag bara en sak att säga. Wolfen.
En känd motståndare som jag helst håller mig borta ifrån, men icke, nu ska jag ha henne i 2 ämnen, vilket blir 6 timmar av min värdefulla vecka.
Jag känner på mig att det här kommer sänka mitt humör radikalt, och det kommer förmodligen få mig att skippa skolan alltför många gånger.

Nytt år nya bekymmer brukar man ju kalla det, ändå ser jag ljust på det hela. För vårterminen är full av lovdagar och det är ju perfekt, välbehövligt om något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0