You wouldn't like me when I'm angry.

Jag älskar min otroliga tur som jag har kommit på att jag totalt saknar.
Det har gått för långt då man får en störtblödande gom och en lös tand utav att äta tacos. Jag överväger att ringa tandläkaren om det inte blir bättre.. Vi får väl helt enkelt se hur det artar sig?

Idag påmindes jag om att jag har halkbana imorgon, något jag faktiskt helt hade glömt bort och gärna sluppit. Med tanke på att jag ska infinna mig på körskolan 07.20 så önskar jag nästan att jag inte ens strävade mot ett körkort.
Halkbanegrejen känns förövrigt så sjukt onödig att göra, 1600 spänn åt helvete. typ.  Nåja, det handlar väl om att göra det bästa av situationen, vilket kanske innebär att jag bör försöka få lite sömn nu.

Night fuckers.

Kommentarer
Postat av: emmi

mm, tyckte också att halkbanan va dyr, men de va kul som fan! =) å 07.20 är ingen tid.. vi skulle vara på körskolan 06.30 har jag för mig.. för att vi skulle komma därifrån vid sju.. jaja. En tidig morgon är alltid en tidig morgon =/ Lycka till! =D

2009-01-19 @ 00:09:49
Postat av: Therese

Vissa saker händer ju bara Cecilia Östman.

2009-01-19 @ 15:55:21
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: Adam

Halkbanan var sjuk kul, man ville inte fara därifrån när man var klar ;P

2009-01-19 @ 17:44:44
Postat av: maria

jag gillade halkbanescenariot sen, som sagt vissa saker händer bara cecilia östman.

2009-01-19 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0