You say you don't need it, but we all need it from time to time.

Tillbaka i Östersund.
En trevlig överraskning var att varken internet, tv eller telefon funkar här hemma. Det var tydligen någon som råkat gjort sönder någon kabel som går till alla hushåll i staden. Eller.. Iallafall i mitt och Ninas hem. Men nu är allt tillbaka och det känns skönt, jag hann sakna det rejält faktiskt.

Att åka till Krokvåg var en rackars trevlig avslutning på lovet, det var längesen jag var så aktiv varje dag som vi varit dessa dagar.
Under dagarna har jag;

Blivit härdad mot diverse snuskigheter.
Fått 7 blåmärken, och en bula.
Rört en ko.
Åkt mer skoter än vad jag kommer göra sammanlagt under de närmsta 10 åren.
Blivit rökförgiftad i en enslig stuga.
Sett Älgar och Rådjur.
Blivit ihjälskrämd av en pelletskamin.
Fått dåligt samvete över en cola.
Lagat mat.
Spelat poker mer än 50 gånger.
Ätit en krita.
Sett en helt ny skoter.


Det stora gula huset.


kossor, nästan större än mig.


Axels nya bejbii.


Ett som är säkert är att jag kommer komma tillbaka, oönskat kanske. Men iallafall.

Kommentarer
Postat av: emilia

storstadsbo! ^^haha! rört en ko, sett älgar och rådjur ^^ HAHA! jag dör =P

2009-01-11 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0