you don't have to go on.


Min helt klart annorlunda sms-konversation startade med ett kedjesms, blabla har dött men blabla återuppstår om du blabla inte skickar vidare.. I'm sure you know.
Smset sändes av min kära lillasyster Kajsa, så jag svarade
"Nu blev du rädd va?"
Strax därefter får jag till svar
"Va?"
"puss"
"vem är du?"
"puss, jag vet att du älskar miig"

och så fortsätter konversationen ett tag,

"men vem är du alvarligt?"
"allvarligt stavas med 2 L, jag är grisen babe, dudå?"
"okej är du leo?"
"nej, tyvärr, jag har inte vita byxor."
"är det linus?"

vid det här laget har jag förstått att ungen allvarligt har något fel.

"men nej? Vad får dig att tro att jag heter linus?"
"men jag för står inte +46 nummer"

NAW

"varför smsar du mig om du inte vet vem jag är?"
"du började"
"jaha.. konstigt att du inte vet vem jag är. jag som vet så mycket om dig."

konversationen följs av frågor från kajsa, vad heter jag, när fyller jag år, vad heter mina hundar, vad heter mina beezta kååmpizar.?  Jag har ofc klockrena svar på alla.

"vad dum du är cissi östman"
"du älskar mig."
"ja. men det är du. ska jag ringa dig eller?"
"okej, törs du det?"
"nee. men sluuuuta"

jag är glad över att någon underhåller mig på kvällarna.
hon älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Big Nick

"okej är du leo?"

"nej, tyvärr, jag har inte vita byxor."



hahahaha!

2009-01-05 @ 08:00:44
Postat av: Niklas

jag fattar det där med leo! hahahaahhaa

2009-01-05 @ 15:10:38
URL: http://fiixs.blogg.se/
Postat av: matilda

jag fattar också leo-skämtet :)

jag kan för övrigt berätta att även jag fick det där kedjesmset av din syster, maha

2009-01-05 @ 18:50:22
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: emilia

hahaha ^^ kajsa ä ju som hon är ibland. Det är väll inte lätt att lev kring 4 större syskon som alla bara driver med na, stackarn =P

2009-01-06 @ 05:08:38
Postat av: BN!

skämtet var ju inte så roligt utan att hon skrev det till sin syrra som förmodligen inte vet vem leo är?

2009-01-06 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0