With every bit of me.

Vädret är inte att leka med, jag är dessutom så fruktansvärt less på halkan. Jag har hört att det ska bli rackarns mycket minus om någon dag också, till vilken nytta?

Tisdagen har inte erbjudit något speciellt egentligen. Kultur och Stilhistoria och Engelska - helt okej kurser actually.
Jag & Matilda har bestämt oss för att göra någon nytta med oss själva så efter skolan gled vi först och solade ett tag innan vi klampade in på fristilen för att köra igång hela våran träningsidé.
Jag blev faktiskt kär direkt. Trevlig personal, fräscht gym och jättefina och bra omklädningsrum.. Funderar på att signa upp mig men dessvärre så tror jag inte att min ekonomi klarar det. Vi får se.

Chockerande nog så tog jag även tag i maten då jag kom hem. Jag stekte pannkakor, för första gången i mitt liv. Och det gick förvånande bra. Jag är stolt över mig själv. Riktigt stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0