When I get to the top.

Träningsvärk.

Här ligger jag, halft förlamad och utmattad.
Veckan har tagit ut sin rätt och jag är inte van vid så lite sovmorgnar, vilket såklart lockat fram mona ur mig några dagar.
Mona är en rolig tjej eftersom det är mitt andra jag, mitt arga jag. Hon som kommer ut då jag inte är mig själv, typ som på heroes om jag tänker efter. Tacka gud för att jag själv bestämmer när jag ska släppa ut henne.

Nu är skolveckan slut men jag har massvis med arbete som bör bli gjort i helgen, mia kom in och frågade efter min APU-rapport idag, för att betygen skulle sättas just denna dag. Det känns underbart att jag inte ens har börjat med den, jag har förträngt den för en låååång tid sedan då jag inte klarade av att tänka mer på något som hade med praktiken att göra.

Ikväll ska jag barnvakta med maria, men jag har en känsla av att barnen kommer hinna lägga sig innan jag infinner mig. Det ska bli mysigt att bara umgås, trots att jag helst skulle vilja gå ut på huset ikväll, premiär och allt.

the result.






Kommentarer
Postat av: Therese

Ögonen ser bra ut. Lite läskiga, men jag gillar det! Huset ffs.

2009-01-23 @ 20:33:56
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0