thinking it's so easy.

För första gången på länge fick jag mig 8 timmars sömn inatt. Så idag känner jag mig faktiskt ganska pigg, för ovanlighetens skull. Dock så råkade jag klippa mig i fingret igår och det gör galet ont , och tacobiten är fortfarande kvar i tanden.

För tillfället så sitter jag i klassrummet på våning 4 med de övriga kvinnorna i klassen. Vi har Kultur&stil historia som faktiskt är sjukt kul. Vi ska snart inleda ett samarbete med ettorna då vi ska göra en mode/hår - visning på jamtli till våren. Tanken är att vi ska ha modeller och styla enligt de olika tidsepokerna. Jag funderar på den grekiska antiken 1500 bc. Så om någon känner sig manad till att vara modell redan nu är det bara att skrika.

example.




foodtime!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tjena :) Gillar du smink? Eller bara att läsa överhuvudtaget? Kolla in min blogg!

Lägg gärna till mig på bloglovin.com och säg till mig när du gjort det så lägger jag till dig också :)

2009-01-20 @ 11:54:36
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: maria

ooo jag känner mig manad till modell så länge du inte tänker cutta av allt ;)

2009-01-20 @ 18:22:01
Postat av: damgiano

jag känner mig manad och ställer upp på allt men inte sex med djur, för jag är pälsdjursalergiker :)

2009-01-20 @ 20:03:09
URL: http://alreadyalegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0