The brightest star in the sky.

Utpumpad tjej.

Så jävla slut efter en heldag i salongen, vilket jag i normala fall inte tycker är speciellt jobbigt alls. Men idag känns det, dessutom because jag gymmade med matilda efter skolan. Känns bra att komma igång och träna igen, speciellt nu när inte dansen har börjat.
Var även iväg och solade, väl i solariumet märkte jag att fläkten inte fungerade, men vad fanns det att göra mer än att ligga kvar och svettas som en gris restrerande 25 minuterna. Nåja, det tillförde lite färg till min annars så bleka kropp så jag är nöjd.
Ett annat plus var att det fanns ett paket till mig hemma innehållande linserna, efter mycket pill fick jag tillslut i dom och i spegeln ser jag.. ett rådjur? en häst? en björn? neeh, bara mig själv med ett par pliriga mörka ögon istället.
En ny upplevelse, jag är fascinerad. Som alltid.

Äntligen sovmorgon tomorrow då jag börjar 12.30, men med träning och körlektion innan så blir det inte så värst mycket sömn ändå. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0