some days I just wanna sleep through.

Med tanke på att jag har lyckats med det mesta idag så är det egentligen inte konstigt att jag är lycklig över att dagen är slut.

Det som smärtar mig mest är att jag klippte mig i fingret, och då snackar vi inte något litet jack utan typ hela fingertoppen försvann.. Kind of.
Fast nej, det hände mig något värre. Jag fick ett sms om att mitt paket med kläder som jag beställt hade kommit fram till utlämningsstället, i smset stod det även en kod som man skulle uppge då man hämtade ut det.
Och vad gör jag en timme senare? Jo jag raderar alla sms i inkorgen..
Jag orkar inte med mig själv.


Kommentarer
Postat av: therese

oh.

2009-01-30 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0