Nothing is going to change destiny.

Inatt drabbades jag av "inte kunna sova-syndromet". Jag försökte många gånger men det slutade antingen med att det blev för varmt eller att jag inte låg skönt. Tillslut så somnade jag.. 04.30 vilket innebar 2,5 timmars sömn innan alarmet ringde.. Jag vaknade definitivt på fel sida, och var dessutom smått sjuk.

Efter en helvetisk promenad till skolan så började lektionen med wolf. Det var lika illa som jag väntat mig och jag bestämde mig snabbt för att byta bort kursen "praktisk marknadsföring" med henne, och signade istället upp mig för "information och layout" med Uffe.
Jag tror det var ett bra val, för jag känner att jag inte lär mig något utav hennes lektioner ändå. Och så länge jag känner mig nöjd så är det okej.

Jag ser framemot en lugn kväll, bara jag och heroes innan jag lär somna ifrån det.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kunde inte heller sova inatt. Sucks. Hoppas på bättre lycka ikväll. Haha.

2009-01-12 @ 21:40:50
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0