Many years have passed since those summer days.

And I still don't know where I got you.

Den här helgen har hittills bara känts värdelös, inga planer och sitta hemma har nästan blivit en självklarhet. Nej nu ljög jag, igår så spenderade jag min kväll med Maria och Therese, och denna lördag har hittills mest gått åt att sova.
Eftersom min mamma har en tendens att överge mig så fort det blir helg så har jag kommit på att någon annan ska få livnära mig. En ny varje helg kanske, sounds good?

Nej nu ska jag ta tag i kvällen, det här håller inte.
Goodflie.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kan livnära dig.

2009-01-18 @ 01:09:06
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

jag och therese kan ha dig varannan helg?

2009-01-19 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0