Let me show you how it's done.

Något som börjar bli en tradition såhär års är att Pappa och min yngsta lillasyster Kajsa kommer upp till Östersund, just för att det är någon tävling i jämtkrafthallen som kajsa deltar i varje år.
Detta år var inget undantag, så jag släpade mig idag ut till ås för att vara publik när hon utfärdade sina grenar som för dagen var 60 meter och Längd.

Hon har dock för höga tankar om sig själv och blir så arg så att hon gråter så fort det går dåligt. Det är rätt tråkigt och jag beblandar mig inte genom att trösta utan snarare genom att berätta att det är en aning töntigt och att alla tittar på henne, då slutar hon snabbt. Jag tycker det är en bra teknik.


Kommentarer
Postat av: matilda

hur gick det för lilltjejen? :)

2009-01-25 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0