It's not always easy.

Det är verkligen inte lätt, att spela en bra match då man har allt emot sig.
Dessutom så är domarna på en annan planet, alldeles för fega för att våga ta utvisningar på Kanada.
Det gör det hela näst intill omöjligt för Sverige att vinna detta satans Jvm.

Jag har mer än en gång ångrat mitt val att sitta uppe ikväll för att titta på matchen.
Det har spelats underbart bra hockey, men kanadensarna är svin och domarna är chickens.
4 tacklingar på Markström, hur långt ska det få gå?
Jag antar att vi kan känna oss besegrade, med hjälp av domaren såklart. Men vad kan man göra åt den saken?  Livet är inte rättvist.

Nu tog Sverige ut målvakten, och lika snabbt blev det 4-1 och matchen är avgjord.
Det känns inte som det ultimata slutet..

Kommentarer
Postat av: emilia

sant! jag satt också å funderade på ifall jag skulle gå å lägga mig eller inte. Men det slutade med att jag blev så satans förbannad så jag inte visste vart jag ska ta vägen. Sova är ju bara till att glömma.



Canada kan gå å ta sig nånstans... :@

2009-01-06 @ 05:05:25
Postat av: M.

5-1 blev det ju?

2009-01-06 @ 15:43:33
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0