I'm closer to where I started.

Skolan känns överskattad. Speciellt med tanke på att vi tillbringade 2 timmar av våran enda lektion med att försöka fixa fram en projektor så att vi kunde kolla på youtube på storskärm. Wellwell, något kan jag ju ha lärt mig.
Efter skolan satte jag och Maria oss på körskolan och försökte klara våra pågående faser. Vi lyckades tillslut båda 2, och nu har jag äntligen kommit till repetitionsfasen vilket innebär att jag får börja köra igen, efter halkbanan som jag åker till på måndag.
Jag ser inte framemot det hela, 07.20 på morgonen är nog ingen i sitt bästa skick för att köra.

Kvällen blev mycket trevlig då jag umgicks med både Nina och Damgiano (och fadi) på samma gång. Det var längesen och efterlängtat. Nu ser jag framemot vecka 6 då jag och Nina tar våran traditionsenliga tur till åre. Det kommer bli underbart, som vanligt.

Dags att sova, eller vid närmare eftertanke, dags för ett avsnitt av heroes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0