If I never see your face again, I don't mind.

Det har varit måga frågetecken kring denna kalla fredagskväll.
Krogen, fest, Sundsvall eller hemmakväll. Det känns fortfarande inte bestämt. Det jag vet är att Maria och Therese snart infinner sig i min tomma boning. Jag längtar efter dom. Det är kallt härinne.

Jag längtar dessutom efter mina kläder som jag beställde från la redoute för någon dag sedan, det största impulsköpet jag gjort i hela mitt liv eftersom orsaken till att jag tryckte på "gå till kassan-knappen" var att klockan var 2 och jag var uttråkad. Hela kalaset gick på närmare 1000 kronor så jaa.. Jag bör bli nöjd.


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är galen, Cecilia. Men jag tycker om dig. Verkligen.

2009-01-17 @ 01:46:57
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

Galen är ett passande ord. <3

2009-01-19 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0