I see your face inside my mirror.

Nu kommer ett blogginlägg från en ganska sliten, men glad tjej. Gårdagen blev bättre än väntat då Damgiano fick med mig ut. Vi kilade till felix och allt folk som var där och startade det hela. Innan vi kom på att vi skulle fara ut till Böle vill säga. Många man kände men jag drabbades dessvärre av en smärre panik när jag insåg att 50% av de som var där var kindah 94or. Nu kanske jag överdrev, men inte med mycket. Nåväl, det blev en trevlig kväll och jag tror inte vi somnade innan 6.
Det bidrog dock till att vi inte klev upp före 14 heller men det går inte jorden under för.

Just nu är det nog meningen att jag ska städa mitt rum. Det är galet hur det ser ut just nu. Galet.
Men jag känner att jag inte orkar, jag är hungrig och ska snart kräva mamma på mat då hon faktiskt inte har stått för någon mat denna vecka. Rätt ska vara rätt.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0