Hello you.

Dagens höjdpunkt var såklart Timrås vinst mot Modo, som faktiskt var ganska väntad, men inte mindre underbar för det.
Det har dock hänt många bra saker idag, jag har till exempel klarat ut mitt mobilspel, som jag faktiskt har slitit med att klara sedan julafton, jag är stolt.
Sen så har jag laddat ner season 2 av heroes, så att jag har något att göra i ett par dagar framöver.

Och nej, dagen är inte över där, om några timmar är det jvm final, det är obligatoriskt även fast den börjar 01.30, det känns konstigt att inte ha någon att titta med, pappa brukar alltid finnas vid min sida i lägen som dessa. Mamma kan jag dock inte räkna med, I guess. Dock skulle det vara roligt att väcka henne, bara för sakens skull. Men ne, Doggen får mysa i soffan med mig.

Imorgon är det en bra dag för imorgon åker jag till Axel och Damgiano.
Jag har inte en aning om vart jag ska kliva av bussen så jag tror jag ska gå på magkänslan. Men magkänslan kanske inte heller funkar när det gäller obesökta platser. Det visar sig väl. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: maria

ett råd är att inte gå på magkänslan, jag vill minnas när du gjorde det på vägen till dvärsätt. två hållplatser för tidigt.

2009-01-06 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0