Even though I try to deny, I miss you more and more for each day.

Jag funderar på om det är dags för lite sömn. Med närmare eftertanke så är det nog en bra idé då jag har körlektion 07.30.
Hela dagen har jag längtat till sommaren och allt vad den innebär. Det skulle vara så underbart, får jag det för resten av mitt liv så är jag lycklig. Vad gör jag i Sverige?
Qassa vädret nu iallafall, i ett mellanting av varmt, kallt, blåsigt, snöigt, halkigt och jävligt. Det kan väl iallafall bli påsk så att solen kikar fram en stund.

Just nu såg jag att jag tydligen inte ens har körlektionen inbokad med min riktige lärare utan med en annan.. Hur har det gått till och vad ska jag göra nu då det är försent att avboka? Why me?

Kommentarer
Postat av: maria

sol vore inte fel. mörkret har gjort sitt.

2009-01-20 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0