Don't you tell another lie, it's not easy I know.

Det här har varit en dag med alldeles för mycket tankar och alldeles för lite att göra. Men det måste ju finnas såna dagar också, som tur är infinner de sig inte alldeles för ofta hos mig. Så när de väl gör det handlar det mest om att acceptera det så gott man kan. Livet är inte en dans på rosor...fint ordspråk?

Dagen kommer dock utvecklas till det bättre då jag nyss pratade med min fader som påminde mig om att de var i Östersund för helgen, så de kommer nog och hämtar mig snart för en middag hos farmor.  Väl där funderar jag på att bänka mig framför "basil mus" precis som på den gamla goda tiden.

Sen ska jag allt träffa maria + therese, vi funderade på att dra party men det blir nog en chillkväll istället då vi har brist på både pengar och rätt humör.

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0