Could we make this dream last forever?

Loven gör ingen nytta. Vila upp sig är för pussys.
Jag blir bara uttråkad och less på världen. Jag längtar efter att ha något att göra. Jag längtar mest av allt till att åka till krogvåg och spendera tid med axel och damgiano. Jag har saknat dom rackarna. Dom får mig alltid att bli glad.

Idag kom mamma hem och jag slutade känna mig ensam. Det värsta var dock att jag hade saknat doggen mer än mamma men det jämnar nog ut sig någon gång i längden.
Jag bjöd henne  på mat (mamma, inte doggen), för att fira att hon har fått jobb. Och nej, jag lagade inte maten själv utan lät Daffys göra jobbet.
Jag känner mig som en bra dotter, det är en bra känsla.

Puss dåh.

Kommentarer
Postat av: maria

ååh vad glad din mor ska vara :)

2009-01-03 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0