Can you make it right?

Idag drabbades Östersunds lilla stad av ett strömavbrott. Det var det stora samtalsämnet under dagens gång, och det lär ju vara det ett tag framöver med tanke på hur mycket som händer i jämtlands huvudstad.
Anyhow så var vi i salongen, med kunder. När vi väl kom på att varken fönar eller värme funkade så blev det ett mindre kaos. Då jag inte hade någon kund passade jag på att fly fältet, de kanske sitter där fortfarande?

Jag bjöd Damgiano på finmiddag som jag till allas förvåning lagade själv. Nudlar? Snabbmakaroner?
Nejnej, stekt kyckling och kroketter, jag börjar utvecklas framför spisen. Idag blev det bara ett trasigt glas och utspilld filmjölk som drabbade mig.  I 4 dagar har jag nu stått för middagen och jaa.. det kanske blir något av mig också?

Matilda bangar gymmet imorgon, hon är nog för lat. Jag har fått lägga ner mina desperata försök att få med mig någon annan och funderar nu på att gå dit själv. Tråkigt like hell men jag får iallafall träningen gjord. Men det är inte spikat än, jag ställer helt enkelt klockan imorgon och ser om jag orkar kliva upp.

I min sista mening för dagen vill jag hylla Damgiano och Axel som lyser upp mina vardagar. Trots att jag håller på att utvecklas till en kvinnlig version av dessa 2 så är det värt det. Big time.

Kommentarer
Postat av: maria

ledsen att jag inte följde med,

2009-01-16 @ 10:33:58
Postat av: matilda

ja, jag är så extremt lat när jag tränar tre dagar i rad trots inflammation i båda armarna..

2009-01-16 @ 12:33:51
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA asarg! bortförklaringar ;)

2009-01-16 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0