But everything changes.

Jag är övertrött. Och vad händer då man blir övertrött? (vad händer mig, när jag blir övertrött). Man blir 5 år igen och jävlas med omgivningen så gott man kan, med ett leende på läpparna.

Nu är halkbanan klar och det var roligare än vad jag trodde, även fast jag inte var speciellt pepp på det från början. Jag älskar det faktumet att alkolåset bråkade med mig, trots att jag inte har en enda droppe alkohol i mig. (okej, det satt kvar sen i lördags) men tillslut fick jag lov att köra ändå vilket var en rackarns tur.

Nu är det tillbaka till köket, jag lagar mat igen. Denna gång spaghetti och korv. Jag har dock ingen aning om hur länge spaghetti ska koka men jag ska nog köra med det gamla tricket att kasta på kaklet. Trots att jag bara blivit hånad för det.

Senare blir det nog till att klippa Axel, för det har jag lovat och löften håller man har jag lärt mig. Även fast jag egentligen bara vill lägga mig ner och sova bort kvällen.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: maria

adjö

2009-01-20 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0