You think you've got me but you'll see.

Ska jag säga att jag är trött igen? Ja det ska jag nog.
Trots att jag lyckas klämma in det varje gång jag bloggar,
ni får utgå ifrån det varje gång jag bloggar, om jag inte skriver
att jag är ovanligt pigg vill säga.
Är hemma från jobbet nu, jobbade bara 4 timmar innan jag
kilade ner på stan för att påbörja julklappshandlingen.
Och jag har faktiskt köpt 2 julklappar, mer än vad jag trodde.
Bara sisådär 11 kvar då, jag gillar inte när jag inte vet vad jag ska köpa.
Det jag vet än så länge är att en julklapp blir en kreativ jävel,
jag ska börja fixa och trixa med den så snart jag kan.
Känner jag mig själv rätt så blir det mer än en julklapp som får en personlig touch.
HAHA, där lät jag minsann som ett proo.

Och om ni nu måste veta så var det New moon vi var och såg i Lördags.
(Tycker dock att ni borde förstå det då jag säger "enorm hysteri")


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser ut som att vi har samma "problem" när det gäller julklappar. Jag har köpt 3 stycken och har några kvar att köpa. Men VAD jag ska köpa har jag däremot INGEN aning om! Alltid lika svårt.

2009-12-07 @ 21:12:11
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0