You know how to put a smile on my face.

Nu sitter jag på jobbet, men jag tänker ändå inte räkna timmar förrän 8,
så jag tycker det är helt okej att blogga lite innan faktiskt.
Utanför kronofogden finns det nu i december en stor eldtunna eller vad man ska kalla det, den brinner iallafall varje morgon och det blir hur mysigt som helst.
När jag kom hit imorse stod det ett bord vid ingången, med ljus på och röd duk.
Damer i tomteluvor frågar om jag vill ha glögg, jag undrar om det är ett skämt.
Sen när är människor såhär snälla? Sen när myser man till det på detta sätt?
Tack så mycket för en underbar start på dagen säger jag bara,
mer glögg och damer i tomteluvor till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0