Where is the light?

Jag griljerade faktiskt skinkan helt själv, kanske något av det äckligaste jag har gjort.
När man köper julskinkor så simmar dom ju runt i grumligt späckvatten typ, gissa vem som lyckas få skiten över sig? Då jag står och skär i skinkan frågar jag mamma vad en specifik del är för något, hon svarar att det är skinnet, huden.
Jag får panik och mamma skrattar rått.
Kastat skinkan på henne är vad jag skulle ha gjort.
Det är inte riktigt min grej det där med att veta alldeles för ingående vad det jag stoppar i käften egentligen är, har aldrig varit heller.  Gjorde slingor på mamma efter skinkäventyret, det blev även över färg som jag slängde i mitt underhår som länge har varit en hemsk färg. Jag har inte kollat resultatet än, orkar inte göra det förrän jag kliver upp imorgon heller. Men jag antar att det blev ljusare, konstigt vore det annars liksom.

Nu såhär på kvällskvisten så har jag tittat på Astrid Lindgrens Jul, den är så mysig. Speciellt Emil, jag älskar Emil, har ett svagt minne av att jag ägde en emilmössa som liten också.
Det säger väl egentligen det mesta.

Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

CISSI!



Åh, varför är du inte inne på msn? Jag har en sak som jag bara måste få förmedla, och du är den enda som skulle förstå.



Kul med skinkan, btw.

2009-12-09 @ 02:16:55
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0