What about today?

Av någon anledning känns det som att jag har stressat ihjäl mig idag,
först på jobbet till 1, sen fixa mat, sen packa. Men det är för en god sak om man säger så.

Både Damgiano och Nina har varit förbi här och fått sina julklappar,
dom fick lite julklappar dom också. Trots att dom inte har varit lika snälla som mig iår.
Fick faktiskt lite separationsångest, men det är ju inte länge kvar tills att julen är över.

Om en timme går tåget, jag ser inte framemot resan alls. Speciellt inte nu då jag lyckades
boka "plats med bord" vilket gör att jag måste sitta mitt emot någon främling och bli uttittad.

Men snart är jag iallafall i Sundsvall, och det mina vänner ser jag framemot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0