The sun is shining.

I flera nätter nu har jag drömt att jag har varit utomlands.
Med olika människor varje gång, på olika ställen och med olika humör.
Något som återkommer i drömmarna är dock att jag bränner mig,
jag hittar ingen solskyddsfaktor alternativt glömmer bort att smörja in mig.
Hemskt är det, jag bränner mig så mycket att det inte går att ligga ner,
vilket även verkar påverka min sömn då jag vaknar av att jag svettas.

Kan också bero på febern men ändå.
Ni anar inte hur fascinerad jag är av drömmar, att de påverkar en så mycket.
Och ofta i mitt fall kan vara en förvarning för något, jag minns t.ex natten innan
jag bröt revbenet. Då drömde jag om att jag krockade, och bältet skadade något
på mig så att jag hade ont i bröstet och svårt att andas.
DET är minsann väldigt intressant ska jag berätta för er, jag tycker synd om er som
aldrig minns era drömmar, ni missar mycket roligt här i livet.



den här brännan fick jag sommaren 07,
och det är kanske det värsta jag varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0