Take me back to the start.

Wääh, febrig tjej är vaken.
Mer än vaken, jag har faktiskt varit på affären idag och hämtat ut ett paket.
Det var en av Damgianos julklappar som kom, direkt från USA.
Hahaha, det låter ju ännu mer speciellt när jag säger så.
Var tvungen att öppna för att se om det stämde och klart det gjorde det,
blev överraskad över grejen faktiskt. Det blir nog bra det här!
Jag är så less på att ligga i sängen, det är inget bra på tv och min dator hänger sig.
Samtidigt som jag vet att det är bäst att ligga här då
jag praktiskt taget dog när jag tvingade mig själv till affären,
jag har aldrig svettats så mycket i mitt liv som jag gjorde då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0