Sometimes late at night.

Jag överlevde besöket på birsta, heroiskt nog.
Hittade också alla julklappar och något skit att ha på mig imorgon.
Första året i hela mitt liv jag inte har klätt granen, lät de andra göra det medans jag satt i soffan och bossade. Kändes lika bra det, jag har tagit ett steg närmare vuxenlivet alltså!
Just nu ligger jag och kajsa på en fet uppblåsbar madrass på mathildas rum. Det är rackarns trångt men jag tror nog att det ska funka bra, så länge ingen väcker mig tidigt imorgon. Mathilda sitter och läser ur en 5 år gammal dagbok, ni kan inte ana hur kul det är. Hon skriver saker som att "hon ber till gud" och att "han ska älska mig för den jag är" tåls att tänka på att hon bara var 11 år när hon skrev det. När jag var 11 år hade jag inte någon dagbok, hade jag haft någon hade jag nog skrivit om pokemon typ. Palla vara djup liksom.

Nej förfan, nu är det julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0