Somebody save me.

Heldags jobbande tar på krafterna, men jag håller ut.
Har varit på middag ikväll och ätit en galet god kycklingrätt.
Den var så god så att jag funderar på att verkligen sätta mig in i matlagning, just för att kunna laga just den där jävla maten.
Såhär på kvällskvisten kom jag på att jag skulle slänga i lite silverschampo i mitt löshår, bara för att matcha det lite, lite bättre. Vad tror ni händer? Efter högst 30 sekunder sköljer jag ur och håret är blått, BLÅTT!
Eller ja, kan misstolkas som lila också, but still!?!?!?? Herregud, vilket jävla sönderpreparerat hår det måste vara som suger i sig pigmenten som om det vore fukt. Det var det löshåret det, jävla skit. Jag har inte lugnat ner mig än, måste försöka tänka på något annat en stund. SOM OM DET SKULLE FUNKA...

Ne fyfan, reklamera är precis vad jag ska göra.
Och till er andra? Har ni ett blondt löshår och vill ta bort lite gula pigment,
testa för guds skull med silverschampo bara på en liten slinga först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0