One day to go.

Jag har ingen aning om vad ni tycker men personligen så hatar jag dagen innan julafton. Här i min familj går den ut på att städa. STÄDA!! Julkänslan man får av det är lika med noll ska jag säga er, jag har inte så mycket intresse för att julpynta heller. Julgranen är väl okej men alla tomtar och dukar och blablabla.. Vad är meningen med att ta fram dom dagen innan julafton? På julafton tänker man ändå inte på det för då är man antingen full, av sprit eller av mat.,  välj själv.

Jag har städat litegrann, har även blivit utkörd från rummet och måste nu välja ett annat rum att sova i. Just nu väntar jag på att Emilia ska sluta jobba så ska vi åka ut på birsta eftersom vissa inte är klar med sina julklappar. Vissa är jag.
Måste även hitta något att ha på mig på den stora dagen, känner att det inte är okej att fira i timråtröjan och ett par shorts vilket ungefär är det enda jag har packat ner.

Det löser sig nog, nu vill jag bara att det ska vara slut på den här dagen. HUGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0