It's time to go.

Min söta mormor ringde och grattade mig på namnsdagen nyss,
pratade ett bra tag med henne mysigt nog.
Det var alltför längesedan jag träffade henne ordentligt och jag börjar
få lite dåligt samvete över att jag aldrig firar jul hos henne längre,
tror inte att jag har gjort det sen jag var typ 10 stora år.
Speciellt i år hade det varit bra att vara där, det har varit ett jobbigt år för henne.
Men samtidigt så har det blivit en tradition att fira jul i Sundsvall för mig,
just för att det är där jag trivs som bäst. Hon vet att hon har mig ändå.


Kommentarer
Postat av: emilia

grattis =P pappa påminde mig idag.. bra att man har koll ^^

2009-12-11 @ 02:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0