It's going to be hard.

Jag var lycklig då jag vaknade imorse och inte hade någon feber,
jag blev glad över att kunna gå på jobbet imorgon.
Någon skrattade mig rakt i ansiktet, jag har fått feber igen.
Svettas, fryser, svettas, fryser, plus ett härligt illamående på det.
Jag är uttråkad som aldrig förr och har inte ätit på hela dagen.
Inte ens julskinkan lockar, inser ni hur illa det är då?

Det kommer fan sluta med att jag blir sängliggandes hela veckan,
verkligen inte vad jag behöver just nu. Jag behöver tjäna pengar
och handla mer jävla julklappar! Min lista är dock nästan klar.

Mamma - check
Pappa - check
Eva-Britt - check
Damgiano - check
Emilia - NAAT

Frida - check
Mathilda - NAAT
Kajsa - NAAT
Farmor - check
Farfar - check
Mormor & Morfar - check
Nina - check.
Malin - NAAT
Johan - NAAT

Det innebär att jag bara har.. 5 stycken kvar. Hard work.

Kommentarer
Postat av: emilia

äre svinis tro som spökar?

2009-12-16 @ 22:42:52
Postat av: cizsi

njaa, skulle inte tro det, har inte riktigt dom symptomen ;)

2009-12-16 @ 23:09:06
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0