Its a new start.

Nu börjar det närma sig ett nytt år, imorgon är den mytomspunna dagen och jag har hittills inga planer. Det jag vet är att jag ska fira med Damgiano men där tar det stopp. Kanske blir det så att vi flänger runt på olika ställen för att hinna med så mycket som möjligt, förmodligen. Jobbet är över för den här veckan och nu är det långhelg, tacka gud för det. Trots att det har varit en mysig vecka på jobbet då vi bara varit 4 personer. Tänka sig, jag börjar känna mig hemma på kronofogden..? En annan sak som är bra är att halebop bjuder på gratis internet fram tills årsskiftet vilket gör att jag kan hålla mig uppdaterad, trots att jag inte har någon dator. Jag önskar ett rackarns gott nytt år redan nu, avge inga nyårslöften för guds skull och fira som ni aldrig gjort förr! Tack för mig för det här året då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0