I need to make sure that you don't come inside.

Det blev inget jobb idag heller, nu har jag varit hemma i en hel vecka.
Men av erfarenhet vet jag att det sämsta man kan göra är att ta ut sig själv i förväg, då blir det bara värre. Se bara den gången jag var förkyld, innan jag visste ordet av fick jag halsfluss och senare trodde jag att jag var frisk men då fick jag lunginflammation på det. Really great.

Ikväll ska jag iväg till Nina för att träffa henne och Mikaela som har kommit hem till Östersund idag, Nina har lovat glögg och så får det bli. Julstämningen smyger sig på minsann.

Jag får inte hem den post jag vill ha så jag väntar fortfarande på några julklappar som ska komma, nu har jag en dag till att hoppas på - måndag. Annars får jag dela ut julklappar till nyår istället, blir bra snyggt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0