I like the way you move.

Nu såhär efter helgen har jag blivit sjuk,
det värsta är att jag känner på mig att det kommer sitta i ett tag.
Det kan knappt vara en sämre tidpunkt då jag har 100 grejer att
göra i frisörteknik, för att jag överhuvudtaget ska få godkänt i skiten.
Förstår dock inte hur dom har tänkt då det endast är okej att få komma
till salongen för att göra klart 2 gånger i veckan.
Nu är det bara en lektion kvar och det finns inte en chans att
jag kan ha 5 modeller på en lektion på 2,5 timme.
Sen så har jag fortfarande julklappshandling kvar att göra, trots att jag helt har slut
på idéer om vad jag ska köpa. Julklappar ska ju vara roliga att handla..

Imorse ringde chefen och väckte mig, och som ni kanske vet så har jag
bara anställning fram tills den sista december.
Men han frågade om jag ville fortsätta jobba tills sista mars.
Jag tror att jag svarade ja, jag minns inte ens vad jag svarade.
Men dum skulle jag vara annars. Det känns underbart bra,
ännu mer pengar in på sparkontot och ännu närmare en lägenhet.
Med 2,5 dag ledig nästa termin passar det perfekt,
tacka gud för alla snälla som finns på kronofogden.
(Jag lovar att alla som jobbar där är snälla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0