I just never pictured it would end.

Mina ögon ger snart upp, tröttare än tröttaste.
Inatt vaknade jag 774 gånger, sov sjukt dåligt med andra ord.
Förstod inte varför men fick nyss reda på att det var fullmåne så där var svaret.
Jag förundras fortfarande över hur det kan påverka sömnen och allt annat.

Ikväll har jag klippt mamma och faktiskt lagat mat,om det räknas med att jag
bara kokade pastan och lät mami göra själva gratängen eller vad det nu var.

Följer Färjestad-Timrå med spänning och hoppas såklart på 3 poäng men tror
nog att det iallafall blir 1. När jag tänker efter så är hockey också ganska sjukt,
det kan göra mig så glad ena stunden och förstöra hela dagen nästa gång.
But hey, något ska man ju leva för och då spelar det ingen roll om det är för hockey
eller nån hästjävel. Huvudsaken är att man tycker det livar upp vardagen.

Jag tror det blir dags för en julfilm nu, ni anar inte hur julig jag är för tillfället.
Imorgon ska jag nog vara klädd i rött, endast. Det skulle uppskattas av många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0